Appar..

Hejsan bloggen!
förlåt för lite lam uppdatering men blogg.se appen funkar inte riktigt som den ska. Den liksom funkar ibland och ibland funkar den inte alls jag hoppas att dom fixar den snart!
Idag har jag iallafall klarat att bara vara hemma! lite stolt faktiskt! Men dock blev jag väldigt besviken på en nära vän idag även om hon inte tar det som att jag vart riktigt ledsen.. men kan inte säga så mycket om just det här på bloggen..(vill liksom inte förmedla det fel till henne).
Annars har dagen varit rätt ok förutom att jag blivit sämre i halsen..
 
Jag fyller ju år nu på lördag det ska bli spännande o se vad som väntar än(vet redan att min födelsedag kommer bli trist..). men förhoppningsvis får jag lite pengar och då ska jag fixa ihop en födelsedags present till min bror(hur generös är inte jag använder liksom min present till hans present?) vet exakt vad jag ska fixa ihop! hehe..
Lakris har bara ca 3 dagar kvar med anti-biotikan och han mår förövvrigt jääte bra! tror vi kommer behålla honom inne sedan så att han blir innekatt då han inte velat gå ut någongång(han brukar gå runt o skrika om han vill ut) det ända han skriker om är maten haha vilken fetto katt jag har^^ men jag älskar honom ändå!
Tack till er som läser min blogg ni är guldvärda!
 
Nu ska jag äta lite puss&kram
 
saknar min fina linnea så fin!


Kommentarer
zara

häftig bild :)

2013-09-18 @ 11:13:22
URL: http://zarawahlberg.vimedbarn.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0