2 september.

Godmorgon! Nu är klockan 06.21... Och jag ska hoppa in i duschen. Jag gillar tidiga mornar men dock inte att gå upp tidigt för att gå till skolan då är det rätt segt faktiskt.. Men om jag skulle gå upp vid den här tiden för att exempel gå upp och ta hand om mina hästar om jag hade haft några, så hade det varit toppen och super mysigt!

Idag är det ju 2 september och det får mig att bli fylld men energi! För nu är det höst det börjar bli små kallt och luften klarnar! Asså I love it! Och jag kan ju säga att denna morgon leverar hösten ett riktigt mys väder, för just nu ligger jag i sängen och bara hör hur regnet smattrar lite svagt mot rutan.
Fast en sak som faktiskt är minus med hösten är att jag har rensat min garderob under sommaren och då har jag rensat ut nästan alla mina "höstkläder" alltså typ tjocktröjer och långbyxor... För det va för litet och just nu är jag pank.. Menmen får klara mig tills det blir kris och jag får "ta" mig råd^^

Men hörde ni nu måste jag skynda lite så ha det bra så hörs vi senare!


En bild från spexet



Kommentarer
Hanna

jadu, jag har två läsare idag, är jag den ena och du den andra??? ;)

2013-09-02 @ 13:57:17
URL: http://hannahoster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0