:)

Hejsan bloggen!
Jag är sjuk som vanligt.. Blåsor i halsen feber till o från osv.. Jag tror jag blir stress sjuk? För jag har hört att vissa människor inte tål stress.. Vet dock inte om det är 100% sant menmen inga hemma dagar blir det iår enbart om jag ligger och spyr! Dock är jag hemma nu pga hööög feber och att jag inte har någon röst.. Men det vänder nog snart!

Ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggat som jag ska har helt glömt bort bloggen(det är ush o fy på mig!) menmen nu är jag tillbaka!


Skolan är verkligen underbar min klass är underbar alla människor i min klass är så fantastiskt unika ingen är lik den andre det är så fint :') kommer bli hårt att sluta nian och lämna alla .. Men nu tänker vi inte på det för att vi ska leva i nuet och dom är ju med mig nu! Ha en bra dag så hörs vi sen!

Längtar så mycket till vintern och låååååååånga stalldagar!



Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Åh vilken härlig bild! Man fick lite vinter-längtan även fast jag tycker att hösten är bäst :)

2013-09-18 @ 23:13:27
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0