Trött som bara attan!

Asså fy sjutton vad jag är trött! Klockan är just nu exakt 21.00 och jag är helt slut.. Imorn är det skola börjar 8.10 med musik och det är verkligen inte min grej med massa musik på morgon det är verkligen ett big NO.. Menmen..

Asså jag vill bara att tiden ska gå super snabbt nu så att jag kan få gå på gymnasiemässan 21-23 november! Är så sjukt taggad på gymnasiet men har blivit rätt förvirrad på sista tiden men det tar vi i ett enskilt inlägg om ett tag:) nu ska jag duscha sen sova så har gött så ses vi imorn min darlings :)

Ny header kanske? Vad tycker ni om den här nedan rätt simpel men ändå rätt "personlig" kommentera om vad ni tycker om den eller om någon kan hjälpa mig göra en "proffisionel" header?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0