Tandställning

Godmorgon kanske jag ska börja med, haha. Klockan är 10.55 och jag ligger kvar i sängen, vad är detta? Visst jag är sjuk men nä nu får jag nog ta mig upp ur sängen och gå ut på en promenad!
Som sagt är fortfarande sjuk och blir hemma resten av veckan och vila eftersom jag ska va hästskötare åt emelie och ajax i helgen! Ska bli så kul för att emelie jobbar på lördag hela dagen så då får jag förbereda hennes tävling + häst helt själv känner mig som värsta slaven haha! Och på söndag ska vi upp tiiiiiiidigt och åka ivg till upplandsbro tävlings plats, kanske ses vi där?

Och precis som rubriken lyder så ska jag få tandställning och många blir chockade över hur glad jag är över det! Men hur kan man inte va glad över att få perfekta tänder? Så jag ska ringa och boka tid hos kliniken i sundbyberg idag!

Svaren på frågestunden kommer klockan 19.00 ikväll! Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0