Podcasts

Hejhej bloggen, idag började jag lyssna på isabellas och pingis podcast(Isabella är förövrigt känd som blondinbella) och den är riktigt riktigt bra! Det heter "en economistas podcast" och den är grym! Och som namnet tyder pratar dom om ekonomi och dom tar upp så vettiga saker och lärorika saker och gör just ekonomi väldigt intressant! Ni måste verkligen lyssna på den! Ni kan ladda ner en lila liten app som heter "podcaster" och så söker ni på "en economistas podcast" för den är grym!

Och snart släpper ju Linn olsson som jag följer på linnolsson.se och hennes kompis Ebba en podcast om hur det är att leva som tonåring och den podcasten ska blir riktigt intressant! Så den får ni börja följa snart när dom släpper den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0