Svar på frågestund!

Vad har du för planer imorgon, fredag? :D

Svar: Idag åker jag till uppsala till en gammal kompis som jag har kännt väldigt länge!

Vilken är din favorit färg?

Svar: Rosa och svart

Vad är det bästa med att blogga? :)

Det bästa med att blogga är nog att se bloggen utvecklas och se statistiken öka!

Varför började du blogga?

Svar: jag började först o främst blogga för att jag tycker det är kul att skriva men också för att jag hoppas att min blogg en dag blir stor så jag kan påverka modeindustrin vad det gäller hur ungdomar "tvingas" att se ut att man kan inte va fet för att ha den här tröjan o blablabla ni fattar!

Roligaste minnet från denna sommaren?

Svar: Det måste nog ha varit när jag va i turkiet tror jag.

Gör du bloglovinbyten? :)

Svar: haha jag vet tyvärr inte ens vad det är x) jag vet ju självklart vad bloglovin är men inte dom där byterna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0