Tröttsar

Godmorgon alla fina!
ja precis som rubriken lyder så är jag OCH hundarna väldigt trötta jag undrar verkligen varför? hur det kommer sig att iallafall jag sover så länge när jag börjar skolan om 5 dagar? haft ett helt sommarlov att sova och jag gör det nu? har inte kommit ut med hundarna förrens kl 12-13 asså alldelles för sent! känner mig så elak.. menmen ska försöka ställa klockan dom sista dagarna så jag vänjer om mig till skolan! Idag ska jag inte göra någonting! känns som jag hade något planerat idag men nepp det har jag inte. så blir väl till att städa rummet(som redan är ny städat). eller nått..

Nu är det 2 dagar kvar till min födelsedag som är den 17 augusti. så får vi se vad det blir av den iår. men har inget att skriva om puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0