förkyyyld..

godmorgon alla fina!

Idag är jag verkligen förkyld.. va ute med hanna o emelie igår och det är såklart det börjar spö regna asså det blixtra och det va typ fetaste ovädret haha nä men det regna väldigt mycket! och det slutade aldrig så vi gick ut från hyddan som vi tog skydd i och började hoppa studsmatta(i skytteholms parken). Och vi far runt som idioter och sprang igenom vatten pölar, vi va plötsligt 5 år igen..! haha nä men det va kul! och jag bara visste att jag skulle bli mer sjuk än vad jag redan va så ja hahaha man får typ skylla sig själv..
så idag blir det vila för mig.

Men nu ska jag äta sen gå ut med hundarna så vi hörs lite senare puss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0