glömde berätta...

godmorgon bloggen! jag har sovit så sjukt skönt inatt vaknade liksom inte förrens 10.20 haha! har ni sovit bra? hoppas det iaf.

jo jag glömde berätta att jag va hos veterinären med lakris då han hade vart borta i 2 veckor och kommer hem och luktar väldigt illa så vi kollade igenom honom och hans högra baktass va helt infekterad! han hade förlorat 2 klor.. men vi åkte in till veterinären och dom rakade tassen sedan fick lakris lokalbedövning och dom drog bort klokapseln som satt kvar och den va dom tvugna att ta bort så att dom nya klorna kan växa ut korrekt! och tills sist skrev dom ut anti-biotoka. så han ska äta medecinen i 10 dagar och ska hållas inne i ca 2 veckor. Men nog om det nu han blir bra :)

vad ska ni göra idag då? själv ska jag antagligen träffa emelie hahaha vi är ju med varandra hela tiden det är verkligen en människa jag aldrig tröttnar på!

men nu ska jag äta pannkakor puss på er:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0