Här har ni!

är det något mer ni vill veta så går det bra att fråga i kommentarsfältet!

10 sanningar om mig själv

gillar att umgås med äldre människor som är runt 20 års åldern. inte för att jag gör det så ofta men när jag gör det har jag mycket roligare osv

Jag tål inte när folk smaskar det är det värsta som finns.

jag är kräsen när det gäller vissa saker typ förhållanden m.m

Jag älskar att shoppa men gör det sällan! :(

jag blir jätte lätt nervös, blir det för minsta lilla sak och då mår jag illa o blir lite yr ..

jag har 2 hundar och 1 katt och dom är de bästa jag vet!

jag har ridit i nio år men slutade för ett halv år sen.. men saknar det sjukt mycket jag har liksom blivit deprimerad..

Jag är väldigt stressad över mitt sista år i skolan!

Jag har beslutat att sälja Rocky..

Jag gillar verkligen ingen längre känner mig helt fri!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0