turkiet va awsome!

hejsan allesammans! Turkiet vart bra! jag vart brun och jag shoppade lite inte så mycket mer med det.! Sommaren är ju inte direkt min favvo årstid den kommer faktiskt sist på min lista..
*höst
*vår/vinter (kommer på samma plats)
*sommar

haha jag hatar när det är varmt sen har jag alltid svårt att hitta sommarkläder som sitter bra.. har lättast att hitta höst kläder! och sen är det perfekt temperatur på hösten!!

Idag har jag vart med emelie det har jag vart varje dag sen jag kom hem, hehe. Hon är verkligen min bästa vän asså den bästa av dom bästa vännerna om jag ska va helt ärlig! hon o jag har känt varandra i drygt 9 år nu det är nästan hela livet liksom! Jag tror stenhårt på våran vänskap tror den kan hålla väldigt väldigt länge! vi är sjukt lika men inte för lika och jag tror det är det som gör att vi fungerar så himla bra att vi har samma intressen och vi tycker om samma saker och har samma typ av humor och är lite vrickade båda två haha men vi har våra åsikter också och det måste man ha för att det ska fungera, right? ;) love tou emelie, friends to death!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0