3 dar kvar..

godmorgon!

Idagär det 3 dagar kvar tills jag drar till turkland en vecka! börjae kännas rätt ok.. tänker på hir brun jag kommer va när jag kommer hem(förhoppningsvis). nej men resan kommer bli toppen! sen när jag kommer her det 10 dagar kvar tills min födelsedag och 13 dagar kvar tills skolan börjar!! Ska bli så kul och börja skolan igen saknade skolan redan efter 2 veckor av sommarlovet, haha. vet dock inte hur jag ska klara värmen i turkiet då kissie skrev på sin blogg att vid 1 tiden här om dagen va det 51 grader...! fast asså jag vet att det är en torrare värme där nere för här i sverige så har vi ganska fuktig värme som gör att man känner sig mer klibbig/svettig.. började aldrig packa igår så ska jag göra det idag! sen så gick min bikini överdel sönder på landet så mamma ska åka och köpa en ny till mig idag! Ska verkligen bli kul och bada varje dag dock är vattnet väldigt salt där tyvärr och dessutom så på hotellets strand ska det tydligen va rätt mycket vågor och det är förjävligt för första gången jag va i turkiet så va det också vågor och då sögs jag under vatnet och rullade in på land ahahah fast det är ju kanske lite skillnad för då var jag ju 10 ;) ungefär. men nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och gå ut med hundarna och se om jag kan äta något( vi har ingenting hemma......) puss&kram

detta inlägg skulle publicerats igår!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0