go' kväll!

Go kväll gott folk!
just nu ligger jag i sängen med mobilen o bloggar är typ helt död!
då har jag vart på detta testevent och det va superkul! det var mer som en humoristisk liten konsert. Danny är en artist som jag nyligen börjat uppskatta och det började jag göra efter att ha hört hans nya låt Todo el mundo! den är grym så den borde ni kolla upp! men danny va grym ikväll! Sedan så uppträdde ett annat band och ingen mindre ääääänn.... mr fläsk! haha ja han kallar sig mr fläsk han va lite små rolig^^ men nu ska jag somna är super seg efter konsterten eller ja "testeventet" godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0