Godmorgon!

Godmorgon!
nuär jag hemma från gabbi, skulle följt med henne till tandis men det blev inte så. Jag mår jätte dåligt mår illa o känner mig yr.. tror det kan va min nervositet som sakta kryper fram inför resan till turkiet på tisdag.. Jag är verkligen inget resa utanför sveriges gränser människa, NO WAY! hatar att resa men vill ändå ut o resa, se världen liksom och bli brun o fin^^ ska se om jag hittar lite billiga kläder där nere typ kortbyxor o sånt :)!

Annars då? jodå det är bra. idag ska jag väl bara vila börja packa lite smått och så.. haha. aja puss på er mah lovers :*

Ps: funderar på attgöra en tatuering som denna nedanför vad tycker ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0