Jag är Jag.

hejsan allesammans!

Jag har äntligen kommit till den härligaste biten i mitt liv och det är att jag äntligen insett att jag är jag! liksom jag är som jag är och det kan ingen ändra på, det är framförallt utsidan jag syftar på. Liksom visst jag har inte den mest vältränade kroppen och jag är inte lika smal och slank som en victoria secret modell men vad spelar det för roll? vad spelar det för roll att min kropp formar sig lite inått strax nedanför höftbenet och sen ut igen? jag är ju knappast den enda som har det så? och vad spelar det för roll om jag inte har dom största brösten? alla är olika. Önskar att fler skulle kunna komma in i det jag kommit in i nu! Det är verkligen as skönt att slippa ha ångest o inte våga gå i kortbyxor för att låren dallrar lite granna när jag går, det gör det på alla. och att kunna visa mig i bikini! det är så himla SKÖNT! tycker verkligen det är tragiskt att dom flesta tjejer måste ha ångest bara för att gå i ett par kortbyxor eller visa sig i bikini. liksom tänk såhär alla ser din kroppsform hela tiden bara att du har lite tyg i för skinnet så alla vet på ett ungefär hur just DU ser ut redan. så har jag tänkt iaf

nu ska jag sova Natti :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0