Jobbat!!

Hej bloggen!
 

Jätte förlut för att jag inte uppdaterat men har inget internet på mobilen och har varit i köping från igår morse men är nu hemma! och vad i allsing dar gjorde jag i köping? jo jag har jobbat tillsammans med min syster det va skojj!
alltid lika kul att åka långt med henne för då blir det så mycket flummmm i bilen och diverse skojj raggning på lastbilschaufförer! xD Vi bodde på ett hotell, och vårt rum låg preciiiiiiiiiis vid parkeringen och då på kvällen när vi har vårat fönster vid öppet så kommer det en bil och ställer sig nästan precis utanför vårat fönster och så gick han förbi vårat fönster och glodde så in i bomben! då fick han iaf nått att kolla på ;) haah skojja. men hoppas ni har haft lika kul som jag nu ska jag lägga mig och vila, puss&kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0