mitt först inlägg på denna blog.

Hejsan människor!
Du har precis klickat in dig på min nya blogg! jag är snart 15 år och har ett stort intresse för hästar och ridning och har ridit i 9 år. jag älskar också att fota vilket jag är rätt ok på men dock har jag ingen riktig system kamera.. min blogg design just nu är en utav blogg.se's egna eftersom jag inte är en natur begåvning på att göra en egen design men jag ska ta hjälp av gabbi när hon har tid så att bloggen blir mer personlig! tänkte att jag kör såhär i början på en lite fakta om mig stapel!(detta är inte min första blogg har haft ett tio tal andra bloggar och testat olika portaler men trivs bäst hos blogg.se så valde att göra en sista blogg här för att stanna!)

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - absolut!
Hur många har du varit kär i? - asså om man tänker RIKTIGT kär så är det bara 1 person
Är du kär just nu? - nej..

Nio frågor om dig själv
Namn? - Petra
När fyller du år? - 17 augusti
Vad har du på dig just nu? - en svart klassisk klänning i tre lager och i tapp liksom
Vilken årstid tycker du är bäst? - Höst/vår
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - gå upp runt nio och ta en mysig morgon promenad
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon skulle jag tro
Vad är du bra på? - Rida(hästar) och fota :)
Vem älskar du mest på denna jorden - Min familj och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv för då kan man breda ut sig hur mycket man vill :)
 
6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Josefine!
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är lika roliga på sitt egna sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner? - hahaha jadu ingen är snyggare än någon annan!
Vem är mest partyprisse? - Gabriella!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Emelie.
Vem av dina vänner är mest "evil"? - HAHAH Ellie!

8 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Min syster Linda <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja det tycker jag väl :)
Vem är farligast i din familj? - hahah david
Vem ser roligast ut i din familj? - Mamma
Vem är coolast? - Jag?
Vem har du mest gemensamt med? - Linda.
Vem står för underhållningen? - Jag :')
Roligaste kvällen med familjemedlem? - spanien kvällarna med Linda

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - duschat o tränat
Har du varit glad idag? - Super!
Har du varit ledsen idag? - nej
Vad ska du göra nu? - Fixa mig
Vad har du ätit idag? - muffins
Har du duschat idag? - aa
Vad händer imorgon? - träffa syrran kanske ska kolla med henne!
Går du i skolan? - japp fast sommarlov just nu!
Vad är klockan nu just nu? - 13.10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se bara

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - yasemin
Vem sms:a du till senast? -yasemin

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja.
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - Ja.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ibland
Använder du wax?- nej!
Använder du ögonskugga? -nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? -japp
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej kör på mitt naturliga!
Duschar du varje dag? - japp!

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - Inte vet jag?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel!!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha aa i 1:an hahahaha
Vem sov du senast bredvid? - Jossan
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning ^^
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
 
Så nu har ni kanske en liten uppfattning om vem jag är!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0