saknad.

hahahah av någon anledning så saknar jag skolan och inte ens halva sommarlovet har gått! den saknaden brukar komma dom sista dagarna av sommarlovet! hahahah. men jag tror det är för att jag är så sjukt taggad att gå in o köra gärnet o verkligen satsa på att få upp mina betyg! vilket jag hoppas jag lyckas med ska ta all hjälp jag kan få för att kunna få min dröm uppfylld! och hm vart i hellsike kom denna motivation ifrån? jo för i vintras släppte min syster en liten hemlighet som fick mig att bli insatt i skolan och det va att om jag kämpar och går får upp mina betyg under första halvåret(för då söker man in första gången till gymnasiet) så ska jag KANSKE få börja provrida lite hästar för att sen få en och utvecklas med på gymnasiet. Vad satsar jag på för gymnasium då? jo för tillfället är jag rätt inne i västerås ridgymnasium internat! sjukt sugen på att flytta hemmifrån och få ta eget ansvar! och jag hoppas allt blir som jag planerar annars blir jag besviken på mig själv framför allt..:/ men nu tänker jag positivt för jag ska gå ut med hyffsade betyg veta att jag har en häst att åka o hämta o köra ut till landet! så vem vet om ett år kanske ni följer sveriges coolaste ekipage!? :D puss och godnatt på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0