tråkiganyheter..

godmorgon mina fina!
idag står inte mycket på "att göra listan" ska åka till ÖB och handla och sedan eventuellt träffa en gammal vän. imorse hände nog det tragiska som kan hända min mamma fick ett sms från en av sina kolegor om att deras chef gått bort inatt vars far gick bort i tisdags och hon fyllde eventuellt år igår.. tyvärr tillhör sånna här tragiska saker livet och det är inget vi kan göra något åt men dom lever kvar här på jorden och går om kring som vanligt bara att dom inte syns.. men jag har ingen skrivlust just nu och ni kan ju förstå varför så hörs sen puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lumpan.blogg.se

hejsan kul att du hitta hit! jag är en snart 15 årig tjej som väljer att ha blogg för att kunna skriva av mig osv.. här kan ni följa mig och mitt vardagliga liv. jag kommer inte ha någon speciell inriktning för jag gillar att kunna blogga o ALLT :)

RSS 2.0